De eerste dag op Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Familie Zwier - WaarBenJij.nu De eerste dag op Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Familie Zwier - WaarBenJij.nu

De eerste dag op Bali

Door: Damaris

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Juni 2015 | Indonesië, Sanur

Voor ons was het alweer eergisteren dat wij na een gezellig afscheid aan de Schuttersweg vertrokken richting Schiphol. Ondanks de tussenstop op Doha, Qatar en de behoorlijke turbulentie en luchtzakken is de reis ons behoorlijk meegevallen. Papa, Chris en ik hebben met name de 2e vlucht (9,5 uur) van Doha naar Bali redelijk goed geslapen. We vliegen alleen nooit meer met een islamitische maatschappij, nog nooit zoveel drank gekregen tijdens het vliegen, witte en rode wijn, brandy, cognac, sherry. Alles hebben ze en wordt ook in zeer korte tijd aangeboden (vandaar dat Chris en papa zo goed hebben geslapen ;-). Aangekomen op Bali was het gelukkig nog net licht, om 18.30 uur is het hier pikkedonker. We zijn naar ons hotel gereden in een megadruk en doodeng verkeer. Een getoeter van jewelste en auto's en scooters die vlaklangs elkaar rijden en elkaar geen voorrang geven. Ik heb maar besloten om niet naar de weg te kijken, werd er een beetje misselijk van. Voor Louret nog wel een leuke uitdaging ;-)! Ons hotel ligt aan zee en heeft een prachtige botanische tuin. Doet qua uiterlijk echt Indisch aan, het eten is erg westers, dus dat doen we niet meer in het hotel. De mensen hier zijn ontzettend vriendelijk. Vanmorgen hebben Chris, mama en ik lekker nasi goreng ontbeten en terwijl ik dit typ (17.07 uur) zit ik heerlijke soto ayam te eten in een eethuisje.
Morgen hebben we nog een relaxdag op Bali waarna we zondag met de auto naar de oversteekplaats naar Oost-Java vertrekken. Een trip van zo'n 5 uur met de auto en vervolgens 1,5 uur met de boot. Maar vanavond eerst Chris en mijn ouders inmaken met jokeren, niets leuker dan een potje kaarten met de familie.
Tot hier mijn eerste reisverslag vanuit Bali.

Hoop dat bij jullie alles goed gaat. Liefs, Damaris

  • 19 Juni 2015 - 16:21

    Inge:

    Hoi Damaris en familie, leuk om het eerste verslagje te lezen. Maar ik kan me niet voorstellen dat alleen Chris en je vader goed op de drank hebben geslapen. Ik mis het woordje "ik" in dat stukje. Jij hebt natuurlijk ook heerlijk gesnurkt met je mond open....... Lekker eten dus en heerlijk relaxen. Lekker genieten samen! X

  • 19 Juni 2015 - 17:21

    Damaris:

    Haha Inge, ik heb me in het vliegtuig gedragen hoor. Een wit wijntje en een brandy na de koffie (om in slaap te komen). Enne volgens mijn broer snurk ik niet! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Jos, Jane, Chris en Damaris Zwier vertrekken 17 juni a.s. naar Bali en Oost-Java.

Actief sinds 11 Juni 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4294

Voorgaande reizen:

17 Juni 2015 - 02 Juli 2015

Mijn eerste keer naar Indonesie

Landen bezocht: